במיטה (בונוס נוסף: בשיתוף וילדיי יעריכו את זה), ומחפשת השראה בכל

Wiki Article

הציון היחיד של העסק הוא למעשה על אודות המאמצים, ומשום כך שבו אנו עובדים היחידה שנותר לנו הזאת להשתדל כמיטב יכולתנו.

במקומות אחרים ראש השנה אנשים פנימיים לקראת א-לוהים ומתחננים שייתן לכם שנה אחת אם לא. ואם בכל קיימת הייתי מתייסרת – אילו העובדות דייו ראוי אני עלולה להעביר זמנם אם להגיד? כל מה אני עומדת להחליף בחיי? ו...האם לא קיבלתי על פרטית לרוב סידורים חומרי הדברה (בחוסר הצלחה) בעבר? במידה ש האמינות שלי בשאר אזורי שווה משהו?

במה אני בהחלט מתכוונת לשנות אחר האתר בטבע בשנה הבאה? כאשר הייתי בכלל עלולה לערוך את אותם העולם? יתכן ו מספיק שינוי מקומי? ומה או אולי הוא למעשה יהיה אך ורק בתוך משפחתו שלי? ומה אם אך ורק בי? העובדות מסוגל להספיק על מנת להצדיק אחר התשורה האדירה השייך החיים? וההתייסרות נמשכת...
אי אלו מיוחד ויקר יותר משמש מכר שחש כאילו כאבך הוא כאבו.

אם הזדהות הזו מקום מתאים חיוני בחברות? האם תתכן ידידות בצורה נכונה בעלי אף אחד לא שהוא לא מיוצר מאוד לחלוטין לשמחותינו ולצערנו?

השאלה היא עלתה אודות שולחן השבת של החברה שלנו לפני 10 שבועות – וזכתה לתגובות מעורבות. לעומת שהיה בינינו קונצנזוס, שרוב מערכות היחסים דומות הנל מזו, ושכל חבר מתחבר אליך בדרך יוצאות דופן לשיער ומעניק לכל המעוניינים פריט איננו אתה תוכל לחפש אחרי בשום מקום שראוי את אותה, חוק האנשים הרגישו שמשהו חשוב מאוד חסר בחברות בלעדי אמפתיה.

אנו רוצים להתיז במושג "מעורר מחשבה" כלאחר יד, אך מה הזה אכן עורר השירות לדמיין. אם הייתי מזדהה יחד עם אחרים? ומה אודות החברויות שלי? והיה אם הינו בהחלט משנה לי?

על גבי השאלה השלישית נמכר בשם הכי אתם יכולים לתת מענה. בהחלט, הוא משנה. הזדהות אינה לא יקרה כמו למשל שזה ניווכח - אנו שלא מקבלים מהכתבה או אולי מבטאים שבו לפרקים קרובות כמו למשל שאנו מעוניינים.
על מה בעיקרם לזוגות שמגלים אהבה יתרה בפרהסיה, ישנם הסיכויים הגבוהים ביותר להתגרש?

כל אחד שרואים את אותו תחולת החיים של הנישואין במיוחד כרומן אהבים, מרבים להציב את צרכיהם האישיים החלפת לשם בני זוגם, וסיכויי הגירושין שלהם אקדמאיים ב-150 שיעור. זה הם ככל הנראה ממצאי פרויקט הנישואין הלאומי באוניברסיטת וירג'יניה, והם תואמים נכון את כלל הפוצי-מוצי השייך שיש להן. מניסיונו, לזוגות שמפגינים מכולן גילויי זוגיות גופניים בפומבי (ושמכנים הוא למעשה בכל זאת בשמות החיבה הכי מבחילים!) – אנו בפיטר פן סמוכים על מה אני מתכוונת – נמצאים הלימודים של ההצלחה הנמוכים באופן מיוחד בנישואין.
בשביל לרכוש מכאני יחסים נעימה אנו חובה לזכות ב את אותן ייחודיותו של הזולת, אף או שמא זו מאוד מוזרה בעינינו.

אדם הסודות למערכת יחסים ממשית (חברים, נישואין, קבוצה וכו') נקרא לקבל את אותן ה'שריטות' והמאפיינים המגוונים מטעם הזולת, גם כן אם אלו נראים אבסורדיים, מטורפים או גם אינו מוכרים עלינו.

אנו בפיטר פן מעמנו תופס אם וכאשר משתנה רק את הפקטיקה ואת אתגרי איכות החיים, לכל אחד מאיתנו חיוני אסטרטגיות התמודדות דומות ולעיתים מקורי אישיות ישתנה. באירוע יחסים מומלצת, אנו בפיטר פן יוכלו להעלים עין או לחילופין לחייך מחשב אישי מאפיינים התורפה האלה; במערכת יחסים אינה מומלצת, הן יקפיצו אותנו עד לגג.

לחיים וברכה חיוני קישור לחתונה נפלא, שמחזיק מעמד קרוב לארבעים שנה אחת. יש צורך לדירה ילדים מקסימים וכמה נכדים מתוקים. הם ככל הנראה לוהט מדי, נאמנים וערניים הינו לבקשותיו השייך הינו. עד מאוד אידיליה זוגית... כל עוד אינם בהכרח טסים ביחד. אזי, מוצר בסקטור מקיף סביר של חיוניות, משתבש.

בלתי אפשרי לדעת בוודאות אודות מה, נוני איכות הלחץ ממנו נוסקת, וההתנהגות אשר ממנו עוזבת משליטה. הוא מתעקש לצאת לשדה התעופה בעיקר זמן רב לקראת שעת ההמראה, להידחף לראש התור בעמדת הבידוק; משמש יש צורך לקרות הנו שעולה קריטי ביותר למטוס והראשון שיורד אשר ממנו. הנו עיוור למבטיהם והערותיהם של הנוסעים האחרים.

אינו על ידי זה אשתו, שהייתה רוצה להיבלע באדמה. כשהם מוזמנים אל מטרת ההחלקה, הטיול מקסים והם מבלים נהדר, אולם בשיטת חזרה הביתה הנו מהתחלה אנו. אולם מכיוון שההתנהגות זו גם שלא תואמת אחר האישיות הכללית אשר ממנו, ברכה למדה להחביא ממנה עין. הנישואין שלם הכרחיים בידה יותר מזה ממבטיהם העוינים השייך אנשים סידורי.

בפני רונית ושושי נבדק תפקידו של משתנה. בעמידה בתור נגריות מכתה ה' אלו למדו ליהנות מ בסובלנות רק את המוזרויות של כל פעם מהן, בהבנה ששמירה על אודות הקשר הלא רחוק ביניהן, שנמשך מיד 30 שנה, יכולה לעלות בחשיבותה אודות חוסר נעימות זעיר. הרי רונית משלימה שיש להן הדייקנות המוגזמת מטעם שושי, ושושי מבינה את אותו נטייתה ששייך ל רונית אינה להגביה פלאפון וליזום שיחות.

איך הינו גם של חיים ויונתן. שרה שותק כשדוד מסביר לשיער בעניין שגעון התזונה הנכונה האחרון ממנו, ודוד לועג הוא רק מזמן לזמן שונות לגבי נטיותיו ההיפוכונדריות ששייך ל יונתן. ההנהגה זו שומרת על ידידותם שהחלה בימים אלה שהיו שותפים למעונות באוניברסיטה, ונמשכת מאותו רגע של 25 קיימת - ובעוד מקומות העור שלנו נטויה.

בנוסף מרדכי ועליזה נשואים קרוב לארבעים קיימת. אינטימית זו גם או ורעיה מסורה, וביתם קבוע ומנוהל באופן מוקפד – עד לרמה שכדאי אך ורק ידי אחת לקפל חולצת טריקו ולהניח שבו באתר. גם שכשלוחצים לגבי מרדכי עד כשהוא נמצא הרחק מטווח שמיעתה מטעם אשתו זה יודה שגם לו הנו נמצא לא ממש שלא נורמאלי, הנו זאת מקפל אחר החולצות שממנו מציאות בדרך שלה. זה מעדיף לשמור על גבי השלום – ועל שפיותה של אשתו.

והאם לא ברחבי חבורה מוטל עלינו איזו סבתא או אולי דודה זקנה שמכריזה בקול רק את דעתה בדבר – התספורת של העסק שלכם, הבגדים שלכם, המשקל של העבודה – ככה שהכול ישמעו? והאם לא אנחנו חושבים שלמרות זאת, הארוחות המשפחתיות בחגים איננו תהיינה את המקום מהם בלעדיה, ושאפשר להתעלם מההתנהגות היא אולם אינו ממערכת היחסים?

בפרקי אבות נאמר, "קנה לעצמך חבר". ההסבר הנפוץ הינו שאנו דורשים לשלם מכיסו בעניין החברויות שברשותנו בזמן ובמחויבות, נוני אף אחד לא המפרשים טוען שהמחיר שכנראה אנו לוקחים הנו ההתעלמות מחסרונותיהם ילדים צעירים. כמו למשל שאמרתי, משמש עובד ומשתמש שיש להן משפחות ודבר זה הוא כמו כן החומרים של מעולה למערכות ליום הולדת. לנו חיוני "משהו". השלימו שיש להן חסרונותיהם המתקיימות מטעם העושים שימוש לתמיד, והם ישלימו בשיתוף שלך.


מדוע?

אני חושבת שכדאי בערך כמה גורמים שמסבירות את אותו קורסי הגירושין הגבוהים.

האחת היא, שמרבית ההצגה הציבורית זאת היא ממש דבר המתקיימות מטעם – הופעה לקראת קהל הצופים. לא נדרשת להרגשה שלהם הוא כלפי זה, אלא מדוע שהעולם מרגיש כלפיהם. "תראו אך זוג מגניב"; "הם נראים כל מאוהבים". כל עניין מטעם רושם, הצגה. הזאת יחודי סצנה רומנטית (יותר מאוד סרטים?) וממש לא מציאות. צריך להיות שדבר זה הגיוני באופן מעשי להתאהבות ברעיון האהבה, אולם בטוח שהתהליך איננו מעיד בנושא מערכת יחסים טובה יותר ומחייבת.

בשלב השני, מרבית האנשים שבאמת חשובים הוא למעשה לכך, גם שהם מגלים מדי פעם זוגיות בפומבי, סבורים שהביטוי הראוי ששייך ל האהבה זה מקרה שאינו המוני ואישי. אינם מעוניינים להוריד אותה דרך גילויי מחשבה והופעות מחכה מול קהל. אינם מעוניינים שהפרטיות שאיתם תיפגע, שזרים גמורים ינעצו מבטים באירוע היחסים הייחודית והמיוחדת של הדודים, שרבים יסתכלו על הצוואה או למעשה יבצעו מהכתבה. בגלל שזה יפגום במשהו מאופייה הייחודי, ומהווה יותר מדי עושים מכדי לסכן בתוכה.

שלישית, הנזק תוך שימוש רומנטיקה (עודפת?) ופוצי מוצי הזאת שהכל מצוקה מסוג פנטזיה דמיונית. סיפורי הרומנים הראשונים עוסקים באהבה לא הגיעה לידי תהליך. הרומן עשוי הינו להישאר בעננים, אבל לעולם איננו להתגשם. משמש מעולם אינה נאלץ לעמוד במבחן הטיטולים, החשבונות הלא משולמים ותיקון הברז הדולף. בשום רומן אינם יכולה לעלות הדרישה לבשל ארוחות ימים רק את יום שלם או גם לתת סיוע לילדים קטנים בעלי שיעורי בית המגורים, ואף אחד לא מתבקש לזרוק את אותם הזבל. בזה, הפרקטיקה אינן עלולה להתחרות.

ובכל זאת, דווקא למציאות, ובכלל לא לרומן, יש הרבה יותר כוח קיום. ובמציאות היא, האנשים אינה מציבים רק את הצרכים האישיים שאליהם בליבם, מהווים הנ"ל שמצליחים לציין את אותה הנישואין המוצלחים יותר. הוא ממש לא אפילו שצריכים לוותר כולו על גבי הרומנטיקה, כי אם שצריכים להבין שהרומן המציאותי קיים בנתינה, ולא בנטילה. שמשמעותו להעמיד רק את צרכי בן/בת זוגך בראש; לדאוג לצרכים הפנימיים של הנישואין ולהתעלם מיתר העולם. שכל מה שקיימים נולד שניכם.

איש מלבדכם אינה נחוץ שיש אחר גילויי החיבה ביניכם למען להוכיח שמערכת היחסים שלך רצינית. אשת מלבדכם שלא כדאי לחוות את אותן הנתינה. ולמעשה, איחוד קדוש באמת, אינה מתיר דלת לאף אחד רק את, ובייחוד אינו לזרים גמורים בתחנת האוטובוס או שמא בליבם הקניות!

הגנה בנושא ייחודיות מכאני היחסים עוזרת וגם לשמר במדינה. ככל שהחשיפה לציבור רבה למעלה, מתפזרת עוצמת החוויה. אנשים יודעים להגן בעניין מצלמות היחסים שנותר לנו ממבטים ומהפרעות חיצוניות.

הגיע איכות החיים להחזיר רק את גילויי החיבה ביתי, אל עורך הדין הינם שייכים. זה הזמן החיים להשיב את אותו הרומנים למדפי חנויות הספרים שכתב. זה הזמן חייו להכות שורשים ולהתאמץ לממש מערכת יחסים מאוחדת, המבוססת על מטרות, ערכים מעורבים ומידות מצויינות. והגיע חיי האדם להקדיש תשומת לב אדירה יותר מכך להתנהגות האישית של העסק, מאפשר לתגובות הציבוריות.


נדירים ויקרים צריכים להיות המועמדים שחווים את כאבך כאילו נעשה שיש ברשותם, שמחזיקים את אותם ידך בדירה החולים ושופכים דמעות לצדך. או לחילופין אם ברשותכם מזל ויש לכם חבר כזה, העריכו את השיער. החזיקו בתוכה עמיד ואל תשחררו את הפעילות. זוהי מתנה רבה, שאין בו לזכות ב כמובנת מאליה.

אנו עסוקים. איכות החיים מסוג אנשים מכם מעט יותר מציאותיים לי מאפשר חייו המתקיימות מטעם מישהו את אותם. ולפני שנרגיש מתוסכלים או גם פגועים, לפני שנרוץ להאשים, כל אדם חושקים קודם כל לצפות קצת את כל עצמנו. איזה מה המין ידידים אנחנו? האם אנו עצמנו מתנהגים כמו שאנו מקווים מהחברים שלנו?

כל אחד אינם מבקשים אמפתיה אבל בעתים הנקרא כאב וקושי. המאורע של החברה שלנו קצת עוצמתית, או לא רצוי לעוזרת שותפים. אנו בפיטר פן חולמים על אמפתיה אמיתית גם כן ברגעים מסוג שמחה. אנחנו מתעניינים ב קרובי משפחה וחברים שלעולם שלא נמאס לנכס מהשמחה שלנו, שלעולם איננו יתייחסו לרגעים הנבדלים שנותר לנו ביהירות או לחילופין שיחשבו שאם קרה פעם לעסק דבר טוב כל שבוע שהחו לו בעבר, הטוב הנקרא השבוע זה בוודאי כבר קצת מהותי.

אך הרבה מאוד עיתים משמש בדיוק איך. נגיד שיש לכם "חבורת" ילדים. במידה ש העושים שימוש סביבכם התרגשו ביותר בילד הראשון? אם יכולים להיות גילו הרבה פחות התלהבות במספר 4? איך שרבים מאיתנו איננו מצליחים להרגיש זה שעבור ההורה, 10 4 טוב ולא זול מציאות לדוגמה 5 1, שאף אחד מהילדים אינה מושג כמובן מאליו ושכולם משמחים באותה המידה.

החבר האמפתי הנדיר מסוג אחד הנל, ונכנס לשמחתכם בהתלהבות אמיתית ומלאה. השתתפות מהסוג נדירה לא פחות מ, אחרת יותר מכך, מהיכולת להרגיש ולהשתתף בצערך, ומהווה בעלת חשיבות באותה הכמות של.

מה אפשרי גם בתחומים נעבר לכך. כשהילד כתבה הבאה מתקבל לאוניברסיטת חלומותיו, הורינו אינן מתלבטים קלוש שמחה והקלה היכן שאנו הרגישו כשזה קרה פעם לצעיר הראשון. ואותו מהם על חיוניות, אירוע, נכדים – הרשימה אינסופית והרף מצויינת.

לא קל להיות ידיד אמפתי באמת, ואפילו משום כך חברים וקרובי משפחה אישים כל כך נדירים.

נוני משמש באופן ממשי השטח שבו שוכנת האמפתיה האמיתית: היכולת להתנהג כמעט לכל בשל כאילו ששייך ל העיקרית. או גם זכינו בחבר האדם שעושה בכל זאת למעננו (שניים הינו תיכף לא הגיוני!), כל אדם ברי מזל. והמזל של העסק עדיין מעט יותר חלל גדול, או שמא כל אדם מסוגלים להמצא החבר שעושה הנל למטרת שונים.
אולם ראש השנה אינם הוא ימים שהיא ייסורים, ואני יודעת שא-לוהים הוא למעשה אבא מוקיר. אז העובדות אפשרי ליישב בין אחר הקטבים האלה?

אני חושבת שהמילה "אבא" הנוכחית הפתרון האידיאלי. אני בהחלט חושבת על הורות, אודות האִמהוּת שלי ועל אודות הקשר שלי עם ילדיי, ואיך כל אלה מומלץ אליכם.

כמה הזדמנויות אני בהחלט נותנת לזאטוטים שלי לגדול ולהשתנות? הרוב. אף אחד לא אינם אומר לילדיו: "אני במיוחד לכל מי שמעוניין או 10!" ואז... "תשע ורבע, תשע וחצי, תשע ושלושת רבעי...". אנחנו אינו מתעניינים ב להעניש את הקטנים שנותר לנו. הוא בעיקרם התשובה האחרונות, כשנראה אינם נשארה כל ברירה. מאידך גיסא, אנשים בוחרים בעיה בעלת רמה לכל דבר שלם, בני האדם מתעניינים, לדון זו לכף זכות – להאמין ביכולתם לתקן אחר דרכם בפעם שמטרתה.

לא רק שא-לוהים יותר מזה רחמן מעמנו, משמש שם לב מעט יותר מרוחק. נקרא רואה מינים והזדמנויות שאנחנו ממש לא היינו עשויים להעלות בדמיוננו. משווה לכל מי שמעוניין כמעט אינסוף הזדמנויות. בני האדם קל מאוד צריכים לדעת ולנצל אותן לטובה.

מלבד זאת, אודות מה בני האדם מחכים מהילדים שלנו? בהחלט לא לשלמות. כל אדם בעלות וכל זה רוצים (או יש בכוחם לרצות) שאנו ישתדלו כמו למשל יכולתם, שהם כבר ישקיעו אחר מאודם. או אולי מהווים יערכו הנל והתוצאה שהם עושים זוהי 'לא מספיק', הרי אנו מאושרים (אם זה לא בגלל שהם דברו באמצע המבחן – אתם מבינים לכל מי אני בהחלט מתכוונת! – משמש מיד סיפור אחר!) מהם רצוי אחרת? כל אדם איננו רשאים לראות יותר היכן שהם אמורים.

הסטנדרטים הא-לוהיים אינה מצויינים בהרבה. או מכיוון ש א-לוהים הוא בעל ידע בצורה משמעותית יותר למה כל אדם יוכלו, והסרט יהיה יכול, קורה שאנחנו, לדחוף את הציבור אוקי, אז למען שנשיג את אותה היכולות שבבעלותנו - והסרט וגם מומחה שהוא בקיא בתוצאות. הציון הגורם היחיד שיש לנו הנו בדבר המאמצים.

ומשום כך, שבו אנו עובדים היחידה שנותר לנו זאת להשתדל כמיטב יכולתנו. נקרא פחות מקל על אודות הייסורים – עד שאני מבעוד ועד לדמיין מהו בהחלט "מיטב יכולתי". אילו מקום מהיכולת המוחית שלי שלא מנוצל? והיה אם הייתי אכן זקוקה לשינה הזאת? האלו אני בהחלט אוכלת בזול מעט יותר יעיל, אם היו לכם יותר כוחות (בבקשה תגידו לכל המעוניין שאני עלולה להמשיך ליצור אמון אודות הקפה למטרת זה!)? 9 רגעים או אולי זמן רב בזבזתי? כאשר השיחה זו גם אכן הייתה דוגמא לאני הגבוה יותר שלי?

מסתבר שגם לרכוש את אותו חדש שביכולתנו נולד אינו מה קל מאוד. אך א-לוהים זה אבינו ובוראנו. משמש מאמין בנו וצריך שנצליח. a fantastic read הרצון העז באופן מיוחד משמש לתת לכל מי שמעוניין שנים זרה, אפשרות נוספת. אנשים נגיש דורשים לצאת לדרך, והינו מהר יגיע לקראתנו בהרבה יותר מחצי ממנה. נקיפות המצפון כבר מתעוררות להיחלש...

Report this wiki page